Forum www.3lizjum.fora.pl Strona Główna www.3lizjum.fora.pl
Forum klubu miłośników fantastyki: "Elizjum"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Piraci - problem Robertsa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3lizjum.fora.pl Strona Główna -> Teatr Ruchomych Plansz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aramil
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna

PostWysłany: Śro 17:39, 27 Lut 2008    Temat postu: Piraci - problem Robertsa

Co robimy z trasą cierpliwości Robertsa? Jak ostatnio doszliśmy do wniosku granie bez niej jest jednak niezbyt ciekawe. Ja osobiście mam 2 propozycje:
- Gramy wg. normalnych zasad, podobno taka sytuacja jak u nas nie zdarza się zbyt często Wink
- Zmieniamy skutek utraty cierpliwości na: Roberts pojawia się na losowym polu i atakuje najbliższy cel. Robi tak aż zaatakuje wszystkich albo ktoś go pokona (trochę niezgodne z fluffem ale co tam, to tylko planszówka Razz )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kszych
Strażnik Miasta
Strażnik Miasta


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elizjum

PostWysłany: Śro 17:41, 27 Lut 2008    Temat postu:

Zagramy raz tak, raz inaczej i zobaczymy co będzie lepsze ;] .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartekq
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna Białostocka

PostWysłany: Śro 17:42, 27 Lut 2008    Temat postu:

Popieram pierwszą propozycję. Jak się kombinuje z zasadami planszówek, to nie zawsze wychodzi. To się sprawdza tylko w rpgach. Jestem za graniem na zasadach.

Nie kampieniu w portach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Łotrzyk
Łotrzyk


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Sochoni :)

PostWysłany: Wto 1:43, 04 Mar 2008    Temat postu:

Ja może nie jestem w temacie bo nie grałem w piratów, ale wiem z doświadczenia, że Barteq ma świętą rację. "11. Nie będziesz zasad gier planszowych modyfikował" Poprostu zazwyczaj zasady tak są ułożonę i przetestowane, że lepiej już raczej być nie może, a i tak przy różnych zmianach gra często staje się poprostu do d....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scar
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziąć na piwo ?

PostWysłany: Wto 15:47, 04 Mar 2008    Temat postu:

Zmieniać trzeba z głową, może gdybyście przedstawili tu po prostu o co chodzi i na czym polega problem to ktoś zapewne by wpadł na idiotycznie prosty pomysł co z tym trzeba zrobić aby nie psuło zabawy Wink...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aramil
Moderator
Moderator


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna

PostWysłany: Wto 17:29, 04 Mar 2008    Temat postu:

Wygląda to tak, że istnieje tor cierpliwości Robertsa. Jego żeton przesuwa się o 1 gdy tylko ktoś wejdzie do portu. Przy 5 graczach ma on 21 pól. Jeśli żeton dojdzie do końca to wszyscy gracze automatycznie przegrywają.

A teraz problemy z tymże torem Wink
1. Jeśli jest - po kilku turach, wszyscy gracze zaczynają kampić na morzu i nie bardzo jest co z tym zrobić bo karta przekupująca Robertsa jest dostępna tylko z lądu
2. Jeśli nie ma - gra toczy się "od portu do portu" atakowanie innych nie ma większego sensu i jest po prostu nudnawo. Wystarczy tylko pohandlować kilka(naście Wink ) tur i ma się wymagane 3k dublonów.


Do postu na dole:
Na 5-6 graczy jest to 21 pól, jak graliśmy w 4 to już nam zaczęło go brakować Wink


Ostatnio zmieniony przez Aramil dnia Wto 19:38, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sYsek
Hiszpański Inkwizytor
Hiszpański Inkwizytor


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elizjum

PostWysłany: Wto 19:30, 04 Mar 2008    Temat postu:

tor mozna wydluzac w zaleznosci od liczby graczy. jak jest malo wejsc do portu trzeba weicej kombinowac ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3lizjum.fora.pl Strona Główna -> Teatr Ruchomych Plansz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin